top of page

Teslimat ve İade

 

Nakliye Politikası

Sipariş verildikten sonra teslim alacak kişi ve adres bilgileri değiştirilememektedir. 

Çağrı merkezimiz Hafta içi 09.00 - 17.00 Cumartesi günü 09.00 - 16.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

Siparişinizi kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Teslim alacak kişi adreste bulunmadığında, teslimat adresinde bulunan 1. derece akrabaya, kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra ürün teslim edilmektedir.

Ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Ürünün hasarlı veya eksik çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayınız.

Teslimat esnasında adreste kimse bulunmaması durumunda, kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. İkinci uğramada da adresinizde bulunmamanız durumunda, 2 gün içinde anlaşmalı kargo firmasının Müşteri Hizmetlerini arayıp siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirirseniz teslimat gerçekleştirilecektir.  Teslim edilemeyen siparişler iade alınmaktadır.

Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişebilir. Siparişinizi Hesabım/Siparişlerim sayfanızdan takip edebilirsiniz.

İade ve Garanti Politikası

Ürünüm için iade veya değişim yapabilir miyim?

 

Tabi ki yapabilirsiniz. Wodimark.net'den aldığınız ürünler kullanılmamış durumda ise, 14 gün içinde değişim işlemini başlatabilirsiniz. Değişim işlemi için öncelikle müşteri hizmetlerimizle iletişim kurmanız gerekir. Bize değişim talebinizi ileteceğinizde, size uygun adımları tarif edecek ve yapmanız gerekenleri anlatarak gerekli anlaşma kodunu vereceğiz.

 

Değişim işlemi için ürünü, Aras Kargo ile müşteri hizmetlerimiz tarafından size verilen anlaşma kodunu kullanarak adresimize göndermeniz gerekir. Lütfen ürünün ambalajını ve aksesuarlarını dikkatli bir şekilde paketleyin ve ürünün iade nedenini ve sipariş numaranızı belirtin. Ürün bize ulaştıktan sonra, ürünün durumunu kontrol edecek ve gerekli kontrolleri yaptıktan sonra değişimi gerçekleştireceğiz.

 

Lütfen unutmayın ki, ürünlerin iadesi veya değişimi için koşullarımızı ve kurallarımızı dikkatli bir şekilde okumanız ve uymak zorunda olduğunuzdan emin olmanız gerekmektedir. Örneğin, ürünlerin kullanılmış veya açılmış olması durumunda iade veya değişim yapma şansınız yoktur. Ayrıca, özel sipariş veya özel üretim ürünler için de iade veya değişim yapma şansınız yoktur.

 

Değişim için ürünü hangi adrese göndereceğim?

 

Aras Kargo'ya ürününüzü teslim ederken anlaşma kodunuzu vermeniz yeterli olacaktır.

Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. ve Sizin için en iyi çözümü bulmak için elimizden geleni yapacağız. Wodimark.net olarak, müşteri memnuniyetini her zaman öncelikli olarak algılıyoruz ve sizlere en iyi hizmeti verebilmek için elimizden geleni yapıyoruz.

bottom of page